John Frieda, Sheer Blonde, Go Blonder Lightening Spray (Spray rozjaśniający włosy)

Cześć dziewczyny!
Dziś mam dla Was recenzję produktu do rozjaśniania włosów. Podczas kupowania tego produktu miałam nadzieję, że zniweluje lekko moje roczne odrosty ( niedługo aktualizacja odrostów). Mówię o spreju rozjaśniającym włosy Go Blonder John'a Fried'y ;)
Od producenta: Spray rozjaśniający włosy to sekretna broń specjalistów marki John Frieda. Zawiera wyjątkowy kompleks rozjaśniający - owoce cytrusowe i rumianek, który stopniowo rozjaśnia i rozświetla włosy, pozwalając uzyskać naturalnie wyglądający, jaśniejszy kolor blond. Spray pozwala utrzymać w dobrej kondycji zarówno naturalne, jak i farbowane włosy blond, wzmacniając ich kolor i kamuflując odrosty. Spray najlepiej działa wzmocniony ciepłem suszarki. Widocznie rozświetla włosy po 3 - 5 zastosowaniach.

Skład: Water, Hydrogen Peroxide, Polysorbate 20, Disodium Phosphoric Acid, Vp/Va Copolymer, Fragrance, Polyquaternium 47, Polyquaternium 55, propylene Glycol, Ext. Violet 2, Vitis Vinifera Juice Extract, Alcohol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Citrus MEdica Limonum Peel Extract, Glycerin, Helianthus Seed Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Tocopherol, Peg 40 Hydrogenated Casto Oil, Tocopherol, Vitis Vinifera Seed Extract, Butylphenyl, Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool



Moja opinia:
Opakowanie tego produktu jest bardzo poręczne. Zółta buteleczka z naklejkami i atomizerem, który ładnie równomiernie aplikuje płyn  na włosy i nie zacina się.  Zapach rozjaśniacza (tak, to rozjaśniacz) bardzo mi się podoba. Pachnie cytrusowo.
Przejdźmy do działania. Ten produkt miał na celu rozjaśnić moje włosy i lekko ukryć moje roczne odrosty. Produkt dobrze rozjaśnił włosy, ale niestety pozostawił rudawy odcień (teraz pozostało mi go jedynie zniwelować płukankami). Włosy są w takim samym stanie jak przed rozjaśnianiem! Nie są suche, ani nawet się nie zniszczyły. Niesamowicie mi się podoba! Niestety wystarczył tylko na 5 użyć i cena również jest wysoka :(

Kilka zdjęć:










1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...