Zakupy

Cześć :)
W tym poście chciałabym Wam pokazać moje zakupy z tego miesiąca.
Co dziwne nie kupiłam nic z pielęgnacji. Sama kolorówka! A trochę się tego nazbierało :)
Produkty podzieliłam na 3 kategorie: twarz, oczy i usta. Zaczynamy od twarzy:
Pierwszy produkt to Modelujący róż do policzków Bell, 2 Skin Pocket - już mogę powiedzieć, że ma w sobie drobinki, które mi nie przeszkadzają i ma ładny, naturalny kolor :)
Drugi produkt to Rozświetlający korektor pod oczy Bell w najjaśniejszym odcieniu (swatch poniżej)
Kolejny produkt w cudownym (!) kolorze to multifunkcyjny, antybakteryjny krem BB z Under Twenty- tylko szkoda, że krycie baaardzo delikatne.
Ostatni produkt do makijażu twarzy to gąbka kosmetyczna/lateksowa z firmy Donegal.

Swatch powyższych produktów:

Teraz pora na kosmetyki do makijażu oczu:
Po raz kolejny w mojej kosmetyczce gości tusz do rzęs pogrubiająco-podkręcający Lashes Volumizer - recenzja o nim kiedyś gdzieś się pokazała ale napiszę ją chyba ponownie :)
Kolejny produkt to kępki rzęs z firmy Donegal, następnie mamy paletkę matowych cieni My Secret Hot Colors, dwa pojedyncze cienie Ingrid Cosmetics w kolorze 43 i 32,  podwójne perłowe cienie Bell w kolorze 615. Zakupiłam również cień z Sensique Velvet Touch w kolorze 149 oraz bazę pod cienie Perfect Skin Eyeshadows Base z Bell.

Swatch:

A na koniec trzy produkty do ust:
Matowa pomadka do ust z Aloesem w odcieniu 02, Bell, masełko do ust Lip Butter karmelowe oraz błyszczyk trwale barwiący usta Bell Permanent Make-Up Lip Tint Light.

Swatch:

Znacie te produkty? Które lubicie a które nie ??

12 komentarzy:

  1. Mam zamiar w najbliższym czasie kupić ten krem BB, ale nie jestem w 100% przekonana co do niego. Daj znać czy Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jeden z lepszych bb, mam cerę mieszana i większość kremów mnie zapycha a ten jest ok. Krycie dla mnie odpowiednie (w koncu to krem a nie podklad). Dla mnie ma jedna wadę- nic a nic nie matuje, wiec i tak niezbędny jest puder

      Usuń
  2. cienie i pomadki prezentują się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam macadamia i vanilia nivea jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm ochotę w końcu przetestować to masełko Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem BB z under twenty i uzywam go tylko na takie dni co nie mam czasu na makijaz, krycie dosyc kiepskie.. i niestety nie dziala na tradzik jak to zapewnia producent. Ale jak na ta cene nie narzekam :)
    Powiedz jak Ci sluzy maselko z nivea? z checia bym kupila :)
    Fajny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karmelowe masełko do ust uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tych nowości :)
    z twoich zdobyczy aktualnie mam masełko o zapachu/smaku poziomki i sobie je chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można kupić to karmelowe masełko do ust? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tego karmelowego masełka nie lubię:(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...