Marokański żel pod prysznic + makijaż inspirowany KatOsu :)

Cześć Dziewczyny!
Pogoda w końcu dopisuje, szkoda, że samopoczucie już nie jest tak dobre jak pogoda :(
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić recenzję marokańskiego żelu pod prysznic.
Od producenta: 
Żel pod prysznic z ekstraktem z truskawki 750 ml. 
REGENERUJĄCY, ŁAGODZĄCY I SILNIE NAWILŻAJĄCY
Producent: Azbane
Kraj Pochodzenia: Maroko
Importer: KON-BUD SP. Z.O.O.
JEŻYNOWA 1, 62-002 SUCHY LAS 
MAROKO SKLEP- MARKA HANDLOWA

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Citric Acid, Dehydroacetic-acid, Benzyl Alkohol, Strawberry Extract, Parfum. 

Moja opinia:
Opakowanie produktu jest ogromne. Mieści aż 750 ml półprzeźroczystego, lekko zafarbowanego i gęstego żelu. Zapach jest bardzo przyjemny, truskawkowy, ale wyczuwam trochę chemii. 
Żel jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Dobrze myje skórę i nie wysusza. Również nie zauważyłam efektu ściągania skóry. Dodany do wanny pod strumień wody dobrze się pieni i nadaje ładny zapach. Żel nie podrażnia i nie uczula skóry. 
Co sądzicie?

Produkt możemy kupić w online: tutaj

A teraz chciałabym Wam pokazać, co udało mi się zmalować po obejrzeniu TEGO filmiku KatOsu :)






5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kreseczki, ja niestety nie jestem zadowolona z tego żelu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) O żelu pierwszy raz słyszę, ale nuta chemii mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż wyszedł Ci rewelacyjnie!:) świetna kreska i ten delikatny cień na dolnej powiece :) super
    A żel tak jak Youdeetah widzę pierwszy raz w życiu i w ogóle nie spotkałam się z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Mi się trafił żel pomarańczowy, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...