Podsumowanie miesiąca

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać podsumowanie kolejnego, kończącego się miesiąca :)
Zaczynamy standardowo od produktów, których używałam do pielęgnacji włosów
W tym miesiącu przed myciem nakładałam olejek kaktusowy z Vatiki (właśnie go skończyłam), pozostawiałam go na godzinę lub dłużej. Po upływie tego czasu myłam włosy szamponem z czarnuszką Valona. Po umyciu włosów zawsze sięgałam po odżywkę, którą była niebieska Isana (kończy mi się w końcu) a raz w tygodniu nakładałam maseczkę BingoSpa z proteinami kaszmiru i kolagenem. Odżywkę pozostawiałam na włosach ok. 2 minuty a maseczkę 15 min. Do ostatniego płukania często dodawałam 2-3 kropelek Gencjany. Po całym tym rytuale włosy delikatnie osuszałam ręcznikiem. Następnie nakładałam odżywkę Naturia Mak i Bawełna. Jako serum do zabezpieczenia końcówek służył mi cudowny jedwab do włosów z Green Pharmacy. Gdy włosów nie myłam na długość używałam błyskawicznej odżywki z NaturaSilk a na skalp Radical, którego nie uwieczniłam na zdjęciu.


Efekty takiej pielęgnacji? Poniżej :)
Bodajże bez lampy błyskowej :)
Co sądzicie?

PS. Chciałabym Wam jeszcze pokazać mojego kochanego, miesięcznego psotnika <3

Przepraszam za nieogarniętą mnie :) 


Uciekam, do napisania :) :*


10 komentarzy:

  1. Miałam jedwab,Naturię i Marion, ale szału nie zrobiły na moich włosach. Jedwab, owszem- jest najlepszy jakiego dotąd używałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne włosy!

    a psinka uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Psiaczek jest prześliczny! Chyba będzie duży. Czy się mylę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te twoje blond włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny ten Twój psotnik :) Żadnego włosowego produktu nie używałam ale odżywkę z Marion i jedwab Green Pharmacy mam w czeluściach zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płuczesz włosy chłodną wodą na sam koniec ?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...