Z Apteczki Babuni, Krem pielęgnujący do rąk i paznokci

Hej :))
Ostatnio zaniedbałam moje dłonie a szczególnie paznokcie, oj zaniedbałam...
Znów muszę je hodować od zera ale mam nadzieję, że mi się uda tak jak na wakacjach, dlatego dzisiaj o małym i przyjaznym pomocniku, czyli o kremie do rąk z firmy Joanna Z Apteczki Babuni
Od producenta: Krem ten zawiera proteiny mleczne i ekstrakt z miodu.Miód jest silnie nawilżający dzięki wysokiej zawartości cennych aminokwasów i witamin. Mleko zaś działa odżywczo, ochronnie i nawilżająco na skórę dłoni i paznokcie. Jest on polecany do codziennej pielęgnacji. 

Opakowanie produktu jest ok, łatwo się wyciska a gdy produkt się kończy to trzeba tubkę rozciąć tak jak to niedługo uczynię. Zapach kremu jest cudowny, bardzo mi się spodobał. Kojarzy mi się z typowym mlekiem i miodem może z nutą kokosu. Krem jest gęsty w białym kolorze. Łatwo i przyjemnie się rozprowadza. 
Przejdźmy do działania. Krem jest dość tłusty ale i tak lubię go nakładać w ciągu dnia. Wchłania się dość długo a parafina pozostawia tłustą powłoczkę, która dla moich suchych dłoni jest potrzebna. Dobrze nawilża i w szczególności super natłuszcza przesuszoną skórę.  Dodatkowo produkt jest tani i wydajny :)

Komu go polecam? W szczególności osobom, które posiadają suchą skórę dłoni, wymagającą odpowiedniego nawilżenia i natłuszczenia :)



2 komentarze:

  1. Ja jestem strasznie niecierpliwa, denerwowałoby mnie to długie wchłanianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jednak się nie skuszę bo nerwowa jestem jak krem za długo sie wchłania - ostatnio polubiłam za to ISANE z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...