Denko marca

Cześć ;)
Czy mi się wydaje, czy jest koniec marca i powinna być wiosna?! U mnie jest tak zimno, że zamiast wiosny to czuję chłodny powiew zimy :(
Jest szaro i zimno. Mam nadzieję, że to się jak najszybciej skończy, bo przez tą pogodę nawet samopoczucie nie dopisuje. No dobrze, koniec narzekania, teraz pokażę Wam co udało mi się skończyć w tym miesiącu.
Pierwszy produkt to aktywny żel głęboko oczyszczający i odblokowujący pory z firmy Under Twenty- produkt całkiem nieźle myje skórę i to jakby na tyle. Nie zwęża i nie odblokowuje porów. Lekko matuje. Dodatkowo mocno piekły oczy gdy się do nich dostał. Chyba więcej go nie kupię, a może Wy znacie jakiś godny polecania żel do skóry mieszanej?
Następnym produktem jest odżywka Garnier Ultra Doux z olejkiem z awokado i karite. Dobra odżywka do włosów przesuszonych i zniszczonych. Ułatwia rozczesywanie a włosy po jej użyciu są miękkie, śliskie i błyszczące, czyli jak najbardziej odżywkę polecam 
Kolejny produkt to szampon z firmy Isana do włosów suchych i zniszczonych. Szampon baaardzo przeciętny. Dobrze mył i oczyszczał ze wszystkich zanieczyszczeń, niestety gdy włosy się do niego przyzwyczaiły to powodował szybsze przetłuszczanie. Dodatkowo mocno plątał włosy. Nie kupię go więcej.
Przedostatni produkt to perfumy Emotion z firmy Bi-Es. Zapach dość mocny i stanowczy ale mimo wszystko kobiecy. Uwielbiam takie połączenie nut zapachowych :)
Ostatni produkt to pielęgnujący krem do rąk Z Apteczki Babuni- tani, wydajny i ma całkiem dobre działanie, szczególnie na dłoniach bardzo suchych i wymagających natłuszczenia i nawilżenia. 
I to na tyle :)

Przypominam Wam o moim fanpagu 
https://www.facebook.com/roznoscikosmetyczne?ref=hl



5 komentarzy:

  1. Nie lubię kosmetyków z under20 gdyż często się zdarzało że były zbyt mocne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Wydawałoby się, że tłustą skórę można traktować byle czym, a to nieprawda.

      Usuń
  2. musze w końcu wypróbowac odżywke z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka Garnier AiK to jak na razie jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do odzywki AiK mam mieszane uczucia, niby się sprawdza, a jednak coś mi w niej nie pasuje.. Dobrze, że Ty jesteś z niej zadwolona :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...