Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych, Isana

Cześć :)
Kilka dni temu skończyłam szampon zakupiony w Rossmannie firmy Isana. Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych.


Od producenta:
Delikatnie myjący szampon wzbogacony wartościowym wyciągiem z bawełny zapewnia włosom odpowiednią dawkę wilgoci i pomaga w utrzymaniu ich poziomu wilgotności. W wyniku intensywnej pielęgnacji włosy mają olśniewający połysk. Przyjemny zapach sprawia, że mycie włosów staje się szczególnym doznaniem. Produkt nie zawiera silikonów i parabenów. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie, wartość pH przyjazna dla skóry. Produkt nadaje się do codziennego użycia. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Betaine, Niacinamide, Panthenol, Aloe Barbadensis Gel, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Polyquaternium-10, Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Peg-3 Distearate, Peg-90m, Silica, Bht, Propylene Glycol, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Sodium Hydroxide, Citric Acid.

Moja opinia:
Buteleczka wykonana z dość twardego plastiku, niezbyt łatwo wycisnąć szampon z opakowania. Buteleczka również miała tendencję do wywracania się (nawet nie wiem dlaczego).  Zapach produktu niestety nie przypadł mi do gustu. Włosy miały zapach proszku do prania. Szampon był gęsty i dobrze się pienił. Szampon dobrze myje i oczyszcza włosy z olejów i zabrudzenia zebranego w ciągu dnia. Gdy włosy się do niego przyzwyczają to wydaje mi się, że lekko przyśpiesza przetłuszczanie włosów.  Jego zaletą jest również to, że nie zawiera silikonów i parabenów. Plącze włosy dość mocno. Wydajność ok (wystarczył na ok 1,5 miesiąca). Nie zauważyłam po nim podrażnienia ani łupieżu. 
Cóż, przeciętniak. Nie wywołał u mnie efektu WOW :( 

I jeszcze się pochwalę i pokażę Wam mój wczorajszy makijaż :)

Co Wy na to ? 

7 komentarzy:

  1. mialam odzywke z tej serii :) sliczny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś szampony z Isany średnio mi podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to kwestia makijażu, ale masz bardzo ładną cerę ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej kwestia mojego ulubionego podkładu, moja cera jest bardzo problematyczna :(

      Usuń
  4. makijaż bardzo ładny, o szamponie jeszcze nie słyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, delikatny makijaż, zapewne sprawdził by się na wesele. Tylko usta bym bardziej podkreśliła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny make-up :)
    szamponu nie miałam,i twoje recenzja raczej odwiodła mnie do jego zakupu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...