Garnier, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych `Awokado i masło karité`

Jakiś czas temu, każda włosomaniaczka (i nie tylko) znała tą odżywkę, ja sięgnęłam po nią niedawno a teraz chciałabym napisać co o niej sądzę, czy rzeczywiście jest taka super? Czy raczej nie podołała moim wymaganiom? Zapraszam do recenzji odżywki do włosów suchych i zniszczonych awokado i masło karite z firmy Garnier. 
Od producenta: Odżywka do włosów bardzo suchych i zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odżywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów. 

Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1).

Moja opinia:
Opakowanie odżywki jest ok. Gdy mamy większą część odżywki to nie ma żadnego problemu z wyciśnięciem odżywki, niestety, gdy odżywka się kończy to musimy mocno przycisnąć tubkę by nałożyć odżywkę. Zapach bardzo mi się podoba. Jest słodki, jakby miodowo- mleczny. Szkoda, że nie wyczuwam go długo na włosach. Konsystencja jest wręcz idealna. Odżywkę z łatwością nakładamy i spłukujemy z włosów. Produkt ma zabarwienie lekko beżowo-żółte. Spłukując ją z włosów mam wrażenie, że nałożyłam jakąś maseczkę napakowaną silikonami (mimo to, że w składzie ich nie ma), włosy już podczas spłukiwania są śliskie i miękkie. Nie jestem w stanie ocenić czy wpływa na przetłuszczanie włosów, ponieważ nie nakładałam jej na skalp. Po wyschnięciu można zauważyć, że włosy bajecznie się rozczesują, są błyszczące i jednocześnie lekkie. Jedyną wadą jest wydajność. Niestety na jedno mycie włosów używałam sporo odżywki, ale cena to wynagradza (7-8 zł) .

Polecam ją dla włosów suchych i zniszczonych ;)


8 komentarzy:

  1. To prawda, że jest średnio wydajna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza odżywka jaką miałam okazję używać. Moje włosy ją kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jej, nie uleglam modzie ;) ale jesli "obciaza" włosy, to pewnie u mnie sie jednak sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie się nie sprawdzi bo mam ciężkie grube włosy więc skoro jeszcze je obciąża to była by klapa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie byłam zadowolona z odżywek Garnier... dla mnie są za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrego czytam o tej odżywce i może jak będę miała w nich braki to na tą się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam co do niej mieszane uczucia. Na początku mojej włosy jej nie polubiły, z czasem było lepiej ale i tak coś mi w niej nie pasuje ;/ może jeszcze kiedyś się na nią skuszę i drugie podejście będzie lepsze.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...