Under Twenty, Żel głęboko oczyszczający i odblokowujący pory

Cześć :)
Od jakiegoś września używam głęboko oczyszczającego i odblokowującego pory żelu z firmy Under Twenty. Produkt dopiero teraz skończyłam, więc pora na jego recenzję.

S.O.S. Formula to skoncentrowane połączenie przeciwtrądzikowych substancji aktywnie oczyszczających. Skuteczność w sytuacjach, gdy niedoskonałości stają się już widoczne. Potwierdzone działanie: aktywnie redukuje trądzik, głęboko oczyszcza, matuje, normalizuje natłuszczanie skóry. Efekt: idealnie oczyszczona skóra bez niedoskonałości.
Składniki aktywne: 
- Salicylan sodu - delikatnie złuszcza naskórek usuwając obumarłe komórki naskórka
- Witamina PP - odżywia skórę
- Salix alba - działa łagodząco, wspomaga regulację procesu łuszczenia się naskórka
- Aktywne srebro - wykazuje działanie antybakteryjne
_______________________________________________________________________
Opakowanie produktu bardzo przypadło mi do gustu. Wygodna pompka, która się nie zacina, to duża zaleta produktu i sympatyczny design, który przyciąga wzrok nastolatka i zachęca do zakupu. 
Zapach żelu jest bardzo świeży, wydaje mi się miętowy i bardzo orzeźwiający. 
Produkt ma konsystencję gęstą i lekko błękitną. Dobrze się pieni, ale niezbyt łatwo się spłukuje z twarzy. 

Żel jest przeznaczony do mycia skóry tłustej a ja jestem posiadaczką skóry mieszanej i mocno różniącej się, ponieważ miejscami jest przesuszona i łuszcząca się a miejscami bardzo tłusta i błyszcząca. Trudno mi powiedzieć jak się spisał ten produkt. Wydaje mi się, że myć mył ale nic więcej. Żel dobrze domywał resztki podkładu, niestety niemiłosiernie piekły mnie oczy gdy się do nich dostał. Pozostawia skórę napiętą i z czasem niestety lekko przesuszoną (dlatego nie używałam go codziennie). Zauważyłam też lekki mat. Nie podrażnił. 
Niestety nie zauważyłam zwężenia por i oczyszczenia zaskórników :(



2 komentarze:

  1. ehh szkoda, że nie zwęża porów i nie oczyszcza. Potrzebuje tego, ale w takim razie ten produkt się do tego nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. planowałam właśnie go kupić, ale po recenzji chyba jednak zrezygnuję ;) znajdę coś lepszego ;d

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...