Eyeliner Ingrid Cosmetics

Cześć :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać eyeliner z słynnej firmy Ingrid Cosmetics.
Produkt kupiłam za ok. 6 zł., ale czy się sprawdził? Zapraszam do dalszej recenzji
Płynny eye liner dostępny w 6 kolorach:
- czarny,
- brązowy,
- jasny zloty,
- srebrny,
- zielony,
- niebieski.


Opakowanie nieco tandetne i zwyczajne. Przeźroczysta fiolka w której znajduje się czarny gęsty żel(?) i srebrna, podłużna zakrętka bez ozdób i naklejek. Konsystencja produktu jest ok. Po narysowaniu kreski, linia dość szybko zastyga, co moim zdaniem jest ok. Niestety po nałożeniu kilku warstw eyeliner strasznie wolno zastyga, odbija się na powiekach i rozmazuje. Pędzelek jest dobry. Rozwarstwił mi się dopiero po półtora roku! Wydaje mi się, że to duży plus jak na eyeliner za 6 zł. Linia namalowana tym eyelinerem trzyma się ok. 8 godzin. Później zaczyna pękać, rozmazywać i osypywać się.Produkt nie podrażnia oczu i z łatwością się zmywa. Mimo to, że produkt wytrzymuje tylko dzień w szkole i nie chce trzymać się do samego wieczoru dlatego oceniam go na 4- ;)

 A oto kolorek, który wydaje mi się dość intensywny:


2 komentarze:

  1. wydaje sie być w porządku, jednak ja już wolę dopłacić i kupić eyeliner, który wytrzyma mi dłużej. bo już za 20 zł można kupić przyzwoity produkt, który będzie na 5:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak za taką cenę to i tak nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...