Zakupy :)

Cześć dziewczyny ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać zakupy z Grudnia.

W grudniu z kosmetyków do włosów udało mi się upolować szampon Syoss Full Hair 5 i odżywkę Syoss Oleo Intense Thermo Care.

Do pielęgnacji twarzy kupiłam Płyn Micelarny Melisa.

Przez cały grudzień udało mi się również kupić aż 4 balsamy do ust: wazelinę od ust waniliową Flos-lek, masełko do ust Nivea Vanilla&Macadamia, Blistex Lip Relief Cream i  balsam z Perfecty 5w1 (uroczy, wzorowany na balsamach EOS).

Z kolorówki dorwałam pomadkę do ust  Glossy Temptation z Wibo w odcieniu 3 i podkład Affinimat w odcieniu 09 Opal Rose :)

Teraz planuję kupić kilka palet cieni, bo te, które mam do tej pory zaczynają mi nie wystarczyć. Macie jakieś propozycje dobrych i w miarę tanich palet? :)
Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak sprawdzi się micel z Urody, z tej serii uwielbiam tonik sprawdza się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale skromnie :) Jestem ciekawa tego Softlipsa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na opinię o affinitonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampony Syoss zawsze polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam spory zapas balsamów do ust i na razi staram sie ograniczać zakupy - ale Twoje widzę bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...