Paleta cieni MakeUp Revolution Romantic Somoked + makijaż

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać paletkę 12 cieni z firmy Makeup Revolution- Romantic Smoked.





W paletce znajduje się 12 mocno napigmentowanych cieni. Pierwsze 6 są mocno perłowe (bez
dużych drobinek), kolejne 6 są matowe. Cienie pięknie się blendują, nie zanikają i cudownie komponują się ze sobą. Na bazie utrzymują się cały dzień.
Opakowanie jest nieco tandetne, wykonane z taniego plastiku, który szybko się rysuje, ale paletce za 20 złote można to wybaczyć, bo cienie są na prawdę niesamowite. Tą paletką można wykonać makijaż dzienny, jak i wieczorowy.
A oto makijaż, który wykonałam tą paletką:






Co sądzicie o paletkach Makeup Revolution?
Ja mam ochotę na więcej tych cieni ;)

7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Bardzo podoba mi się to rozświetlenie na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze paletek tej firmy ale ta ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam sobie kupić jakąś paletkę tej formy :)
    Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę firmę ;) Dostałam w prezencie (co mnie wcale nie dziwi, bo trułam wszystkim wokół, że muszę kupić te cienie) jedną z ich paletek i jestem zachwycona, używam codziennie! Na pewno jeszcze skuszę się na ich róże i bronzery w 'serduszkowym' opakowaniu i paletę korektorów, bo mają same dobre recenzje ;).

    ps. śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupilas tę paletke? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...