Nawilżający krem do rąk Cien

Cześć dziewczyny!
Jak po Świętach? Brzuszki najedzone?
Zima jest trudną porą roku dla moich dłoni. Właśnie, gdy temperatura spada moje dłonie stają się nie do wytrzymania. Skóra staje się sucha, spierzchnięta i jakby napięta.
Nawilżający krem do rąk Cien kupiłam rok temu w Lidlu, właśnie go skończyłam i mogę podzielić się z Wami moją opinią o nim.

Od producenta:
Wysokiej jakości formuła z kompleksem witamin chroni skórę przed wysychaniem. Szybko się wchłania i pozostawia przyjemne uczucie.

Nigdzie nie mogę znaleźć składu, więc jeśli ktoś wie, gdzie go dorwać to proszę o link w komentarzu ;)

Moja opinia:
Krem znajduje się w miękkiej, plastikowej tubce. Znajduje się w nim 125 ml białego kremu, który pachnie ładnie, ale wyczuwalna jest chemia. 
Krem używałam nieregularnie, często nosiłam go w torebce, bo chciałam go jak najszybciej zużyć. Niestety nie zachwycił mnie swoim działaniem. Ok, fajnie nawilża skórę i zmniejsza uczucie spierzchniętej i napiętej skóry, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, ale co z tego, skoro jest krótkotrwały i zaraz po umyciu dłoni efekt znika? Gdyby efekt nie był chwilowy i utrzymywał się dłużej, to byłby to bardzo fajny krem do rąk. 
Krem Garnier do skóry bardzo suchej pobija ten z Lidla na głowę! :)

Znacie ten krem? Jakie lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...