Zakupy

Hej :)
Zaszalałam, oj zaszalałam, dawno takich dużych zakupów nie było ale chyba na razie się wstrzymam z kupnem czegokolwiek bo półka się ugina od ilości ;)
Kosmetyki do włosów:

  1. Szampon Czarna Rzepa, Barwa
  2. Emulsja do włosów, Gloria
  3. Srebrna płukanka do włosów, Delia
  4. Eliksir piękności, Syoss
  5. Woda brzozowa, Gloria
  6. Arganowa kuracja dla włosów, Bingospa
  7. Szampon Syoss Repair Therapy (gratis z Rossmanna)
  8. Odzywka Alterra Aloes i Granat
  9. Maska do włosów, Gloria


10. Olejek migdał i papaja, Alterra
11. Oliwa z oliwek

Drewniana szczotka do włosów, którą pokochałam od pierwszego czesania <3

Kosmetyki do twarzy: 
  1. Łagodny dwufazowy płyn do demakijażu oczu Awokado, Biedenda
  2. Gąbeczki do demakijażu, Calypso

 Kolorówka:
  1. Perłowa pomadka do ust bebe
  2. Pielęgnujący błyszczyk do ust wiśnia, Joanna

 Zapachy:
  1. Mgiełka do ciała Bi-es Incognito :)
No i to na tyle :) 
A jak u Was zakupy w tym miesiącu ??? 
Buziaczki :)



4 komentarze:

  1. Oliwę z oliwek moje włosy pokochały, więc mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dużo nowości! zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy sama bym chętnie przygarnęła :P np. szczotkę, bo akurat jestem na etapie poszukiwań

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...