Czy przekonałam się do pomarańczowej pomadki ??

Hej :)
Dzisiaj recenzja pomadki, którą dostałam do testowania z firmy Eveline. Jest to pomadka nawilżająca Aqua Platinum. 
Od producenta:
Kryjąca pomadka do ust. Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor. Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV.
Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.
Dostępnych jest 18 odcieni.


Opakowanie: Szminka z dość eleganckim czarno-złotym opakowaniem i białymi napisami na etykiecie. Niestety napisy te złote się dość szybko zdzierają. 

Zapach: Pomadka dla mnie nie pachnie zbyt apetycznie, wydaje mi się, że zapach jest dość chemiczny, ale na szczęście wyczuwalny tylko w opakowaniu. Na ustach nie jest tak intensywny. 

Konsystencja: Szminka jest dość twarda, ale plastyczna. Łatwo ją nałożyć na usta. 

Działanie: Zacznę od odcienia. Na początku myślałam, że to nie mój typ. Dostałam odcień 468- to lekka pomarańcz ze złotymi drobinkami. Ja wolałam różowe lub pomadki nude, ale po kilku aplikacjach przekonałam się do tego koloru. Ładnie wygląda, gdy jest nałożony oszczędnie i delikatnie :)
Mogę z pewnością stwierdzić, że przyjemnie nawilża. Również nie podkreśla suchych skórek, które posiadam. Dodatkową jej zaletą jest to, że posiada witaminy i filtry UV, które są idealne na lato (i nie tylko). Trwałość niestety przeciętna, na pewno nie wytrzymuje tych obiecanych 6 godzin. Szkoda też tego, że drobinki wędrują po okolicach ust. Czy skusiła bym się na nią ? Hmm... Raczej tak :)
Tak wyglądam gdy mam ją na ustach: 
Zoom:



Co myślicie ?? Ładnie wygląda ?? 
Serdecznie pozdrawiam :)



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje Ci ten kolor :) śliczne wyglądasz
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. :D Taka delikatna i subtelna. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...