Najlepszy sposób na matowienie skóry

Hej :)
Długo szukałam pudru, który odpowiednio zmatuje skórę i nie będzie tworzył plam. 
Czy go znalazłam ? Tak, otóż miałam go codziennie w domu.
 Mówię o skrobi ziemniaczanej



Działa o wiele lepiej niż produkty, których dotychczas używałam do matowienia skóry. Daje bardzo matowy efekt ale może bielić gdy za dużo nałożymy. Mat trzyma się dłuuugo. Skrobia pasuje do mojej jasnej skóry. 
Ogólnie jest skuteczna, tania i wydajna. 
Tym postem może nic nowego nie odkryłam, ale może któraś z Was tego sposobu nie znała :)
Co sądzicie o używaniu skrobi zamiast pudru ? 

8 komentarzy:

  1. Nie wygląda to jak maska? Boje sie efektu nierówności i wlaśnie tego oprószenia mąką, a niestety nie mam skrobi w domu żeby spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wygląda jak maska, wystarczy tylko dobrze strzepnąć pędzel żeby nie nabrać jej za dużo na pędzel ;)

      Usuń
    2. bledziuszek ze mnie, może sie odważę kiedyś ;)

      Usuń
  2. Ja chwalę sobie ten sposób:) Co prawda taki puder jest jakby bardziej szorstki niż sklepowe, ale każdy bladzioch powinien spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować.
    Mam skrobię w domu i czas jej użyć do czegoś innego niż tylko masek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować! Do tej pory dodałam jej tylko do maski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...