Tag: Liebster Blog Award

Hej .
Zostałam kolejny raz otagowana tym razem od Izki
Odpowiadałam już na ten tag więc nikogo nie będę tagować tylko odpowiem na pytania.




Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200. Postanowiłam jednak, że nominuje imiennie tylko kilka bloggerek, ale każdy komu spodobają się pytania może zrobic tag :)

Pytania od Izy wraz z odpowiedziami:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Pielęgnacja włosów i pasja kosmetykami ;)
2. Co sądzą o Twoim zainteresowaniu kosmetykami znajomi?
Yyyy... Uważają, że przesadzam ;)
3. Co najbardziej lubisz robić w wolnych chwilach?
Siedzieć na necie (szczególnie na blogu)
4. Jeśli mogłabyś zmienić jedną rzecz w swoim charakterze i jedna w wyglądzie, co by to było?
W charakterze to że chciałabym być bardziej stanowcza a w wyglądzie to że chciałabym być troszkę niższa
5. Jaką cechę najbardziej sobie cenisz u ludzi?
Szczerość
6. Twoje największe marzenie to...?
Zostać fryzjerką, wizażystką i kosmetyczką :D
7. Jedna rzecz, która masz zawsze przy sobie?
Oj... zawsze mam przy sobie kilka rzeczy: telefon, kosmetyki
8. Największy kosmetyczny bubel jaki miałaś?
Podkład Raolishi z chińczyka o którym niedawno pisałam
9. Ulubiony kosmetyk?
Podkład Ingrid Cosmetics Silk&Lift
 10. Spódniczka, spodnie czy może sukienka?
Spódniczka albo spodnie ;)
11. Najsmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa? ;)
Oj nie pamiętam :(


Serdecznie pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...