Róż Constance Carroll

Hej. :)
W dzisiejszym poście chciałabym opisać róż Constance Carroll odcień Rose Blush. Kolorek bardzo mi się podoba jest takim słodkim i wyrazistym różem :)
Zapraszam do dalszej lektury




Od producenta:
 Miękki jak jedwab, bezzapachowy róż do policzków, łatwy do nakładania. Rozjaśnia i konturuje twarz. Wzbogacony jedwabiem, zawiera witaminę E i filtry przeciwsłoneczne UVA/UVB. 


Opakowanie: 
Małe, zamykane na klik, poręczne.

Zapach: Brak

Konsystencja:
Róż w kamieniu. Robi strasznie dużo pyłków przez co nie jest wydajny. 

Działanie: 
Plusy: 
ładny kolor
trwałość
mało drobinek
tani

Minusy:
beznadziejny pędzelek
wydajność


A teraz kilka zdjęć jak wygląda u mnie po całym dniu:





Używałyście???
Serdecznie pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. E, fajny jest :)

    Ja mam puder z Constace i też go lubię... oczywiście musiał mi spaść na podłogę i teraz jest w rozsypce, ale trudno :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...