Joanna, Z Apteczki Babuni, Odżywka normalizująca do włosów przetłuszczających się

Cześć.
Nareszcie zdenkowałam odżywkę, której chciałam się pozbyć. W poniższej recenzji możecie przeczytać dlaczego tak jej nie lubiłam.
A mówię o odżywce normalizującej z Joanny.



Od producenta:
Odżywka normalizująca zawierająca ekstrakt z drożdży piwnych i chmielu zapewnia optymalną pielęgnacje włosów przetłuszczających się. Dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących poprawia wygląd i kondycję włosów.
W rezultacie włosy mają zdrowy i zadbany wygląd, są lśniące i sprężyste, łatwe do rozczesywania i układania.

Skład:
Aqua, Cetyl alkohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Polyquaternium-28, Faex Extract, Humulus Lupulus Extract, Propylene Glicol, Alcohol Denat., Panthenol,Triethanolamine,Parfum, Hexyl Cinnamal, DMDM Hydantion, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Opakowanie:
Mi się nie podoba,ale ma odpowiedni dozownik dzięki któremu nie wyleci za dużo produktu

Zapach:
Obrzydliwy. Najchętniej bym jej w ogóle nie używała ale musiałam ją skończyć

Konsystencja:
Dla mnie za rzadka. Te odzywka przeciekała przez palce, a włosy ją dosłownie piły i nie widać było gdzie ją nałożyłam

Działanie:
Tutaj zawiodłam się najbardziej. Zamiast spowalniać przetłuszczanie to ona przyśpiesza. 
Nawet nie ułatwia rozczesywania.  Nic nie robi a liczyłam na ograniczenie przetłuszczania. 


A Wy jej używałyście?? Jakie macie o niej zdanie??

Serdecznie pozdrawiam :*




4 komentarze:

  1. Moje włosy tak ogólnie nie lubią Joanny, a patrząc się na skład też tam nie widzę nic szczególnego, więc ta odżywka zdecydowanie nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ją kiedyś i to była totalna masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jej nie stosowałam. I z pewnością już nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostalas otagowana ;) http://kosmetycznyswiatizki.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...