Denko :)

Witam wszystkich bardzo cieplutko w ten chłodny, poniedziałkowy wieczór.
Jak już zapowiadałam na facebook'u  dzisiejszy post ma na celu podsumowanie produktów, które zużyłam w tym miesiącu. Oto one:

  1. Szampon Argan Oil z firmy Joanna- cóż, niestety z nim się nie polubiłam. W składzie oblepiacze i powodował przyklap :/
  2. Puder łagodzący Nivea baby- idealny jako suchy szampon i puder matujący. Kocham <3
  3. Szampon Babydream- wiem, wiem, wiele z Was go kocha, niestety dla mnie do gustu nie przypadł, bo po nocy włosy wyglądały tak, jakbym ich nie myła z tydzień. 
  4. Kuracja wzmacniająca Rzepa-krótko mówiąc: Jak do tej pory wcierka najlepsza :)
  5. Olejek rycynowy- zużyty do maceratu, ale o nim wkrótce :)
  6. Próbka Mixa CC+ z gazety Cosmopolitan
  7. Próbka podkładu Stay Matte Rimmel odcień 100 Ivory - zakochałam się w tym podkładzie.


w tej gazetce dostaniemy 5 próbek kremu CC :)
Serdecznie pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...