Szampon Babydream- hit czy kit?

Cześć!
Dzisiaj post, który powinien ukazać się jakiś czas temu czyli kilka słów o słynnym szamponie Babydream.
O tym czy mnie uwiódł za chwilę.
Od producenta: Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych. Produkt zawiera rumianek i pantenol. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego.
Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.



Opakowanie: Urocza, błękitna butelka z buźką małego dziecka.
Zapach: Dla mnie się podobał. Bardzo dziecięcy i delikatny
Konsystencja: Szampon niewydajny i niezbyt gęsty. 
Działanie: Jestem posiadaczką przetłuszczającego się skalpu, który na drugi dzień nie wygląda już ładnie ale odświeżam swoje włosy pudrem łagodzącym i myję je co drugi wieczór. Wasze komentarze i wiadomości oraz chęć spróbowania delikatniejszych szamponów sprawiło, że kupiłam 2 opakowania tego szamponu (na promocji w Rossmannie). Wieczorem umyłam włosy tak jak zwykle, podsuszyłam, nałożyłam odżywkę b/s, serum. Związałam włosy w koczek i poszłam spać. Do tej pory wszystko było ok. Gdy rano wstałam od razu wiedziałam, że coś jest nie tak. Gdy rozpuściłam koczek moje włosy wyglądały jakbym ich nie myła od tygodnia. Były zupełnie przetłuszczone i oklapnięte. Odświeżyłam włosy pudrem łagodzącym i jakoś wytrzymałam do wieczora.  Dodatkowo podczas kontaktu z oczami piecze niemiłosiernie.
Niestety ten szampon dla jest dla mnie za delikatny i włosy momentalnie po nim się przetłuszczają. 
Pierwszą butelkę zużyłam do mycia twarzy czasami i do mycia pędzli.


6 komentarzy:

  1. Dla mnie ten szampon to totalny kit. Używałam go po 1 keratynowym prostowaniu i jedyne co pamiętam to ogromny kołtun.. tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szamponu używałam jakoś rok temu ale właśnie też nie przypadł mi go gustu, natomiast żel BD już tak :) Co kilka myć go używam i jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się nie sprawdził. Nawet do mycia pędzli jest beznadziejny.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie się sprawdza bardzo dobrze, ale to kwestia włosów. Dobrze, że odkryłaś to teraz a nie np, przed jakimś ważnym spotkaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hit! bardzo go lubię i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie ten szampon tylko do mycia pędzli, do włosów się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...