Ogromne denko ostatnich miesięcy

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać denko z ostatnich miesięcy. Kiedyś taki post tworzyłam co miesiąc, jednak teraz postanowiłam go pokazywać, gdy nazbieram większą ilość kosmetyków.

Płatki kosmetyczne używa chyba każdy. Ja uwielbiam płatki Carea- z Biedronki. Przyznam, że mają tendencje do rozwarstwiania się, jednak dla mnie to nie przeszkadza.
Kolejny zużyty przeze mnie kosmetyk to ogromna butla szamponu nadającego objętość z firmy Joanna. Ostatnie kilka użyć było męczące, ponieważ włosy przyzwyczaiły się do tego szamponu i już nie oczyszczał ich tak dobrze.
Kolejne dwa produkty to płyny do demakijażu- pierwszy to płyn dwufazowy Liście Zielonej Oliwki a drugi to również dwufazowy Demakijaż. Oba kosmetyki są z firmy Ziaja. Cenię tę firmę za dobre produkty i niską cenę.
Do pielęgnacji twarzy też z firmy Ziaja zużyłam Naturalny Krem Oliwkowy (w tej lżejszej formule) i maseczkę oczyszczającą w saszetce.
Do denka trafiła również miniatura antyperspirantu Nivea Protect&Care, arbuzowy balsam do ciała Apis i mini wersja perfum Sexypose.

Kilka dni temu zrobiłam przegląd moich czeluści podkładowych i bardzo dużo produktów trafiło do kosza. Ostatnio wolę zainwestować w coś o lepszych właściwościach- szczególnie, jeśli chodzi o podkłady i korektory. Tak więc w koszu wylądował korektor 4in1 Wibo- recenzja tutaj. Podkłady, których postanowiłam się pozbyć to: Eveline CC Cream i Ideal Stay, Affiniton od Maybelline oraz BB Cream z Garnier w obu wersjach do dwóch różnych typów twarzy. Natomiast podkłady, które skończyłam to Rimmel Match Perfection i Loreal True Match (jedzie do mnie kolejna buteleczka w nowej wersji).
W koszu wylądowała również moja pierwsza paletka Lovely Nude Make Up Kit o której wspominałam tutaj.


To na tyle z tego postu. Co sądzicie o tych produktach?

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...