CO KUPIĆ NA PROMOCJI -49% W ROSSMANNIE?

Jak wiadomo (lub nie) dzisiaj zaczęła się promocja... tak, wielka promocja w Rossmannie na kolorówkę. Od dzisiaj (20.04) możemy kupić 49% taniej kosmetyki do makijaż twarzy, czyli wszelkiego rodzaju podkłady,korektory, pudry, bronzery, róże i rozświetlacze. Od 26.04 w promocji będzie na kosmetyki do makijażu oka, czyli tusze, cienie, eyelinery i kredki. Natomiast od 04.05 możemy sobie pozwolić na zakupy produktów do ust i lakierów do paznokci. 

By nie wpaść w szał zakupowy i nie spustoszyć portfela, przychodzę z pomocą i pokazuję kosmetyki, które są warte zakupu w zaczynających się promocjach. 
Wybrałam kilka kosmetyków, starałam się naprawdę wybrać tylko mój must have z Rossmanna i chciałabym Wam napisać dlaczego te kosmetyki warto przetestować. 

Podkład Bourjois Healthy Mix to podkład, który kupiłam na ostatnich promocjach w Rosmannie (ok. listopad 2015) i zużyłam go prawie 2/3. Lubię go ponieważ jest lekki, nawilża i ma ładny, jasny odcień. Nadaje się dla skóry suchej i normalnej, natomiast posiadaczki skóry tłustej będą musiały go mocno przypudrować i poprawiać w ciągu dnia. 

Następny mój podkładowy ulubieniec to Loral True Match (N1). Ten podkład idealnie stapia się z moją skórą. Wiem, że jest nowa wersja tego podkładu, której jeszcze nie używałam, ale na pewno się na nią skuszę, ponieważ utrzymuje się cały dzień, nie ściera się i wygląda naturalnie. 

Dwa ulubione korektory to Bourjois Healthy Mix i Loreal True Match. Polecam te korektory szczególnie w okolice oczu. Dobrze kryją, nie wysuszają skóry, są długotrwałe, jednak wymagają natychmiastowego przypudrowania, ponieważ mogą wejść w zmarszczki mimiczne. 

Mój ulubiony puder matujący to Rimmel Stay Matte- długo utrzymuje mat jednak nie wygląda zbyt sucho na twarzy i dobrze współgra z wszystkimi moimi podkładami. 

Dwa rozświetlacze, które mogę z czystym sercem polecić to Wibo Diamond Illuminator i Lovely Silver Highlighter. Są to dwa moje ulubione tego typu kosmetyki. Pięknie wyglądają na skórze, efekt można stopniować i kosztują bez promocji ok. 10 zł, więc teraz to już będą do kupienia za groszę. 

Godne polecenia są również cienie w kremie Maybelline Color Tattoo. Posiadam dwa odcienie: Permanent Toupe i Creme De Rose. Przyglądam się również Creme de Nude. Uwielbiam te cienie za trwałość. Toupe nadaje się również do wypełniania brwi u brunetek, natomiast ten lekko różowy jest odpowiedni jako baza pod cienie. 

Do utrwalenia brwi mogę doradzić kupienie żelu Maybelline Browdrama. Ten żel dobrze i na długo utrwala brwi i nadaje delikatny brązowy kolor. 

Jako jedyna pomadka z Rossmanna w moje łaski wkupiła się Rimmel Lasting Finish Lipstick w odcieniu 070 Airy Fairy. Odcień ten to chłodny nude, który wygląda jak mój naturalny kolor ust (ale trochę ładniejszy). Długo się utrzymuje, równomiernie się zjada, nadaje się na dzień i nie jest całkowicie matowa, dzięki czemu nie wysusza ust. 

Co zamierzacie kupić w promocjach? Jakie kosmetyki możecie polecić dla innych? 

9 komentarzy:

  1. Ja kupiłam puder Stay Matte i korektor z Astora :D Starczy, teraz czekam na tusze do rzęs :D Na pewno kupię 2000kcla chociaż zastanawiam się też nad lash sensational z Maybelline, bo go kochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa już zroobiłam zaaakupy :) kupiłam 3 podkłądy, 2 korektory, puder, róż, rozświetlacz :)) Masakra- co te promocje robią z kobietą :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem jest Healthy Mix. Kupiłam go na promocji w kolorze 51. True Match rownież mam, jest ok :) rozświetlacze oba posiadam i są super :) puder zdecydowałam sie na True Match, ale nie wiem czy nie wrócę wlasnie do Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co myślisz o tym pudrze True Match? Bo trochę mnie do niego ciągnie :)

      Usuń
  4. Szkoda,że wycofali Healthy Mix Serum, bo lepiej się u mnie spisywał niż HM.
    Na teraz dobry jest dla mnie kolor Vanilla, na lato - Light beige.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy poleca Healthy mix, teraz żałuję, że się na niego nie skusiłam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam L'oreal True match podkład i korektor tej samej marki. Muszę jeszcze coś upolować jak będzie akcja makijaż ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromne zakupy. :) ja trochę więcej kupiłam, a na mojej liście znalazł się także Stay Matte z Rimmel. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rossmana i zawsze tam coś zakupię na promocjach, a że te mają bardzo często, to mam dużo produktów z tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...