Zakupy: Zoeva, Hakuro, MUR, Rival de Loop, Wibo, Lovely itp.

Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić moimi zakupami,które poczyniłam w maju ;)


Zacznijmy od kosmetyków do pielęgnacji twarzy.
Krem na noc Perfecta Age Control 55+ kupiłam ze względu na peptydy, które podobno dobrze działają na skórę (obejrzałam filmik u KatOsu na temat jej pielęgnacji twarzy i stąd to wiem).
Następny produkt to Hydro Żel Nawilżający z Rival de Loop. Myślałam, że to będzie jakieś fajne serum i wzięłam w ciemno nie patrząc na skład a tam oczywiście Denat, trudno, będzie do oczyszczania dłoni lub pędzli na szybko. 
Kolejny kosmetyk to Super Power Mezo Tonik z Bielendy. Szukałam czegoś z kwasami w Rossmannie i znalazłam po dłuższym poszukiwaniu. Mam nadzieję, że się sprawdzi. 
Dwa kremy pod oczy również musiały trafić do moich zakupów. Upolowałam Rival de Loop Regeneration i Alterra Winogrona Bio & Biała Herbata Bio. Bardziej liczę na ten z Alterry i jestem bardzo ciekawa efektów. 
 Kolejna część zakupów to kolorówka.
Rozświetlacz Lovely Lights On Me kusił mnie jak tylko go zobaczyłam. Kupiłam go dopiero po jakimś czasie, ale raczej to nie był udany zakup, ponieważ posiada w sobie brokat i to nie wygląda fajnie.
Kolejna rzecz to hit blogosfery, czyli rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator. Nie wiem jak on się ma do Mary Lou, ponieważ tej nie mam ale ten kosmetyk bardzo mi się spodobał.
Już jakiś czas temu wypatrzyłam sobie Color Tattoo w odcieniu Permanent Toupe i jest to fajny produkt do uzupełniania cieni. Kolor również mi się podoba- taki chłodny brąz lekko szaro-fioletowy.
Dwa tusze i eyeliner kupiłam, gdy była promocja na makijaż oczu w Rossmannie i złapałam się za tusz Lovely Volume Maximizer i Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic oraz eyeliner Wibo.
 A tutaj mamy zamówienie z mintishop.pl. Chciałam zamówić kilka pędzli i udało mi się. Kupiłam:

  • Zoeva 109 Face Paint (myślałam, że będzie sporo większy) :(
  • Hakuro H21
  • Hakuro H13
  • Zoeva 221
  • Zoeva 224
  • Maestro 640 w rozmiarze 4
  • Hakuro H85
  • Hakuro H80
  • Hakuro H78

Paletka Make Up Revolution również trafiła do koszyka w Mintishop. Wygląda pięknie i cudownie będzie podkreślać oczy niebieskie, zielone i brązowe. Myślę, że niedługo wymyślę jakiś makijaż z tą paletką :)

A Wy co kupiliście w tym miesiącu? O jakim kosmetyku chcielibyście poczytać?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy, zazdroszczę pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Hakuro H78 i Maybelline Color Tattoo :D Świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cienie, tez mam zamiar podobne kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam żel do mycia twarzy i płyn do demakijażu z Rival de loop i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...