Aktualizacja włosowa: Kwiecień ;)

Witajcie Kochani!
Kwiecień minął szybko i naukowo. Mój czas pochłonęło zakończenie Technikum i przygotowywanie się do matury, która... i tak mnie przerosła, chyba przez stres.
Jednak dzisiaj nie o tym. W tym poście chciałabym Wam pokazać aktualizację włosową, która wcześniej była nazwana podsumowaniem miesiąca.
Powyżej możecie zobaczyć kosmetyki, którymi dbałam o swoje włosy.

Włosy olejowałam olejkiem Babydream, który przelałam do opakowania z pompką. Olejek pozostawiałam na co najmniej godzinę.
Następnie skalp myłam szamponem Syoss Full Hair 5 i Joanna Volumizing Shampoo
Po dwukrotnym umyciu nakładłam odżywkę Kallos Crema Al Latte a raz w tygodniu sięgałam po ekspresową maskę Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut. Odżywkę zostawiałam na ok 2 minuty, a maskę na minimum 5-10 minut. 
Po umyciu i osuszeniu włosów włosów nakładałam odżywkę Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą i serum Argan Oil z tej samej firmy.


A teraz moje włosy: 
Nie wiem dlaczego końcówki tak brzydko wyglądają. Nie są ani zniszczone, ani przesuszone :/ 

19 komentarzy:

  1. Masz cudowne włosy ! :) Na początku włosomaniactwa również używałam tej b/s joanny ale teraz stałam się zbyt leniwa ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ostatnio też co raz rzadziej jej używam ;)

      Usuń
  2. Gdyby moje tak lśniły... :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolorek masz na głowie :) a włosy piękne, takie błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blask nieziemski, śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają Twoje włosy :) Zastanawiam się nad tym serum Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zastanowić nad tą maską :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz włosy :) Zazdrocha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale muszą być niesamowicie gładkie *.* Ile bym dała, żeby moje się tak wygładziły...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...