Wibo, Lip Sensation (Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym)

Witajcie Kochani!
Korzystam z chwili wolnego czasu i chciałabym się z Wami podzielić moją opinią o błyszczyku Wibo Lip Sensation, który według producenta jest jest błyszczykiem powiększającym i zawiera kwas hialuronowy.
Jeśli jesteście ciekawi co sądzę o tym produkcie to zapraszam do dalszej części posta :)

Od producenta:
Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym. Powiększa usta do rozmiaru XXL. Zmysłowy efekt dzięki zawartości kwasu hialuronowego nawilżone i powiększone usta
Błyszczyk Lip Sensation nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Stonowana kolorystyka dostępna w kolekcji idealnie dopasuje się do codziennego makijażu. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta stają się zmysłowe i sprężyste. Aplikator wykonany jest z delikatnego włosia, który miękko i jednolicie nakłada błyszczyk.
Cena: 8zł / 5ml

Moja opinia:
Błyszczyk jest fajnie zapakowany w plastikowe opakowanie, przez które widać kolor. Jest też poręczne i malutkie. Może to trochę przedłużać poszukiwania w torebce. Aplikator jest jakby z gąbki, ale pokryty delikatnymi włoskami. Przyjemnie nim się nakłada produkt.

Zapach tego błyszczyku jest lekko waniliowy z dodatkiem czegoś pikantnego. Konsystencja jest gęsta i lepka, więc nie przypadnie on dziewczynom, które nie lubią klejących się ust. Jednak mi ten efekt się podoba.


Posiadam odcień 05, który jest brzoskwiniowy z delikatnymi, różowymi drobinkami, które widać na zdjęciu powyżej. Jednak na ustach ten błyszczyk jest praktycznie transparentny, ale wykończenie ma ładne i błyszczące, wręcz można by powiedzieć, że tworzy mokrą taflę.

Jak już wspomniałam wyżej błyszczyk klei się, tak więc na wietrze efekt przyklejonych włosów do ust murowany. Błyszczyk nie utrzymuje się długo na ustach (ok. 2-3h), jednak pozostawia ładny, nawilżony efekt na o wiele dłużej.
Nie zauważyłam efektu regeneracji, ale ale, po 3-krotnej aplikacji na usta w ciągu całego dnia zauważyłam, że usta są delikatnie podrażnione i bardziej wypukłe (?), wypełnione (?). Nie wiem czy zrozumiecie, co mam na myśli, ale wydaje mi się, że błyszczyk delikatnie powiększa i wygładza usta.

Podsumowując, jest to fajny błyszczyk za niską cenę.
Jakie błyszczyki lubicie? Jakie możecie polecić?

PS. Tak wygląda na ustach:

16 komentarzy:

  1. brr, nienawidzę klejących się błyszczyków, a i ten kolor nie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś, całkiem okej - też czułam ten efekt wypuklenia ust, ale za bardzo się kleił właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wygląda za dobrze, wydaje się być mega wodnisty :p ale może tylko tak na zdjęciu wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię lepkich błyszczyków, więc byśmy się nie polubili;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek :) Za błyszczykami nie przepadam, wolę pomadki :) Z kwasem hialuronowym... hmm... ciekawe ile go tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie akurat lepkość w błyszczykach nie przeszkadza :) Ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...