KREM ARGANOWO-RÓŻANY ARGALISS

Cześć!
Ostatnio mam co raz mniej pomysłów na notki, ale dziś chciałabym Wam przedstawić krem do twarzy, który dostałam ze sklepu Sayatnova.





Lekki krem na bazie olejku arganowego i wody różanej o właściwościach nawilżających i uelastyczniających. Regularnie stosowany przywraca skórze jej naturalny blask i sprężystość. 
Swoje właściwości zawdzięcza połączeniu bogatego w witaminę E olejku arganowego z pełną antyoksydantów wodą różaną. 
Stosowanie: rano i wieczorem niewielką ilość kremu należy nanieść na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu. 
Główne składniki:
  • Olej arganowy
  • Masło shea
  • Aloe vera
  • Woda różana
Moja opinia: 
Krem zapakowany jest w słoiczek o skromnej, ale miłej dla oka szacie graficznej. Bardzo mi się podoba, że krem pod zakrętką ma dodatkowe zabezpieczenie. Po zdjęciu zabezpieczenia naszym oczom ukazuje się, krem o kolorze jasnoróżanego budyniu o różanym zapachu. 
Aplikując krem, od samego początku można wyczuć jego lekką konsystencję. Produkt dobrze i szybko się wchłania. Po nałożeniu koi napiętą skórę. Można wyczuć również nawilżenie i miękkość skóry. Nie podrażnia i nie zapycha skóry.
Jedyną wadą tego produktu jest cena. 30 złote za krem to dla mnie stanowczo za duża cena, jak za krem, który nie powoduje efektu wow, ale w sumie warto go wypróbować.    

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...