Zakupy wrześniowe

Cześć dziewczyny!
Dziś chciałabym Wam pokazać zakupy kosmetyczne, które zrobiłam w kończącym się już wrześniu ;)

Z kosmetyków do pielęgnacji zakupiłam tylko dwa produkty. Jest to Sudocrem i Alantandermoline. Jak na razie nie mam wyrobionego zdania na ich temat, ale już mogę powiedzieć, że Sudocrem bardzo dobrze radzi sobie z wypryskami.
Z kosmetyków do makijażu zakupiłam paletkę 12 cieni z firmy Ruby Rose, bronzer Tan Up z Miss Sporty. Przyszła również do mnie przesyłka od Domini, która oddawała kilka kosmetyków na facebook'u. W tej paczce znalazły się dwa produkty z firmy Avon, czyli błyszczyk z brokatem ColorTrend w odcieniu Sweet Peach  oraz paletka cieni do powiek ColorTrend w odcieniu Tempting Twilight, oraz produkt firmy Maybelline New York i jest to marker do ust ColorSensational w odcieniu 640 In the buff.

To tyle zakupów w tym miesiącu. Jestem ciekawa co Wy kupiłyście we wrześniu :)

4 komentarze:

  1. Sudocrem powinien zmienić nazwę na Cudokrem- jest dobry na wszystko :) Alantan Dermoline mam w wersji niebieskiej i jako krem na noc sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie bardzo dobry zakup :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty z zakupami Lubie najbardziej :d czyt. Zakupoholizm ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka sprawdzonych produktów. Ja w tym miesiącu kupiłam tylko 3 lakiery do paznokci, a więc postęp. ;D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...