Joanna, Ultra Color System, Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Siemka :)

Dzisiaj  czas na recenzje produktu który moim włosom chyba niezbyt przypadł do gustu, dokładniej za chwilę napiszę a chodzi mi o szampon Joanna Ultra Color system do włosów blond, rozjaśnianych i siwych.


Producent o szamponie napisał tak:
Szampon do systematycznego stosowania. Nadaje platynowy odcień, eliminuje żółtawy odcień włosów. Zawiera składniki działające ochronnie i wzmacniająco na włosy. Formułę wzbogacono o specjalny system koloryzacji, dzięki czemu już po dwukrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony odcień. Włosy dobrze się rozczesują, są miłe w dotyku.

A w jego składzie jest aqua, sodium laureth sulftate, cocamidopropyl betaine, cocamide mipa, coco-glucoside, glycol distearate, laureth-4, glyceryl oleate,trimethylsilylamod imethicone, C11-15 pareth-55. C11-15 pareth-9, polyquateternium-10,disodium edta,butylene glycol, chamomilla recutita, hydrozylet wheat protein, citric acid, sodium chloride, parfum, butylphenyl methylpropional, linalool, hexyl cinnamal, limonene, [+/- DMDM hydantoin, methylchloroisothiazolino ne, methylisothiazolinone, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, methyldibromo glutaronitrile, dipropylene slycol], acid violet 43 




Jakby to powiedzieć jak dla mnie to jest szampon dla włosów mocnych i silnych które wytrzymają ten szampon i jego działanie. Szampon przesusza włosy i to mocno, nawet bardzo mocno. Po kilku użyciach można zauważyć wysuszone włosy i końce. Bez użycia mocno nawilżającej odżywki nie ma szans na rozczesanie włosów. Włosy po nim są matowe, bez życia. 
Ale swoje zadanie spełnia. Eliminuje żółty odcień włosów po kilku użyciach. Ja go stosowałam tak, że najpierw myłam nim włosy, nakładałam ponownie i zostawiałam na kilka minut a później myję je ulubionym szamponem bambino lub innym z witaminkami albo wyciągiem z jakichś roślinek :D
Raz na jakiś czas użyć tego szamponu można ale nie na dłuższą metę bo z włosów zrobi suche siano i nie do ogarnięcia a dodatkowo wszystko w koło może być niebieskie bo posiada atramentowy kolor (który dla mnie się podoba).
Szampon jest tani ale niestety niebyt wydajny.

Podsumowując: szampon powoli spełnia swoje zadanie ale nie dla mnie i nie dla delikatnych i zniszczonych włosów

Ps. Jest również odżywka ale jej boję się kupować bo nie chcę wiedzieć co może zrobić z moimi włosami :/



2 komentarze:

  1. Mam go,kupiłam z myślą aby zastąpił mi płukankę i niestety się zawiodłam, przede wszystkim przez efekt wysuszania. Pozostanę przy płukance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam różne opinie o tym produkcie i z ciekawości kupiłam aby wypróbować na swoich rozjaśnionych włosach.
    Obserwuję i zapraszam do mnie czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...