Jak ukryć tłuste włosy???

Hej. Dziś notka dla dziewczyn które chcą przestać myć włosy codziennie i zacząć robić to rzadziej (czyli ja)
Ograniczenie przetłuszczania włosów to dość ciężka sprawa szczególnie gdy myjemy je codziennie i chcemy temu zaprzestać bo jest to męczące więc trzeba coś z tym zrobić i próbować wszystkiego by się tego jakoś pozbyć. Postaram się napisać kilka sposobów które można wypróbować (chociaż ja jeszcze żadnego nie próbowałam ale gdy tylko coś wypróbuję na pewno napiszę o jego działaniu).

Oto kilka sposobów wziętych z internetu jak ukryć tłuste włosy i ograniczyć ich przetłuszczanie się:





1. Suchy szampon. Uważam to za ciekawy wynalazek chociaż jeszcze nie wypróbowałam ale chyba się na niego skuszę. Produkt zawiera skrobię kukurydzianą lub ryżową oraz pochłania nadmiar sebum zaledwie w kilka minut
2. Mąka ziemniaczana lub skrobia kukurydziana. działa podobnie jak suchy szampon, wystarczy opuszkami palców rozetrzeć ją po włosach i roztrzepać by pozbyć się tłuszczu. hmmm... Ciekawy sposób :))
3.Związać włosy. Chyba najbardziej logiczny i najprostszy sposób by włosy poprostu związać. Włosy w koczku, warkoczu lub w kucyku nie będą się rzucać w oczy tylko trzeba uważać by ich zbyt mocno nie związywać.
4. Chłodna woda. By włosy mniej się przetłuszczały to po umyciu wystarczy je płukać chłodniejszą wodą. (ale efekty nie są widoczne, no przynajmniej ja ich nie widzę)
5. Szampon do włosów przetłuszczających się. gdy myjemy włosy powinniśmy używać szamponu do włosów przetłuszczających się. Dobrze oczyści włosy i nie będą się tak przetłuszczać. Uwielbiam szampon z Joanny Rzepa do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania (naprawdę polecam:* )  :)
6. Tapirowanie włosów też podobno odwraca uwagę od tłustych włosów ale ten trick już mi się nie podoba bo zniszczy włosy i będą się strasznie plątać a ja nie chcę ich narażać na zniszczenia z mojej winy więc to już odpada ale dla kogoś to może być odpowiednie.
7. Płukanka z cytryny też może ograniczać przetłuszczanie bo posiada właściwości ściągające i antyseptyczne ale na efekty trzeba poczekać jak wiadomo z płukankami tak szybko nie zadziałają.
8.  Talk dla niemowląt. działanie takie jak w/w suchego szamponu lub mąki ziemniaczanej

mam nadzieję że pomogłam. Jak coś wypróbuje to napewno opiszę :**


P.S Znacie jeszcze jakieś sposoby??




3 komentarze:

  1. mam ten sam problem.. Przetłuszczające się włosy są bardzo uciążliwe i cholernie ciężkie do jakiegokolwiek ułożenia... wypróbuję kilka z tych sposobów. Może akurat mi pomogą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio wypróbowałam skrobię ziemniaczaną (czyli zwykłą mąkę) i mogłam jeszcze tak chodzić cały dzień i było super tylko na ciemnych włosach może się troszkę odznaczać :D teraz myję włosy co 2 dzień na zmianę raz myję szamponem a na drugi dzień mąka :D

      Usuń
  2. mąka naprawdę dobrze działa ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...