Joanna, Rzepa, Odżywka wzmacniająca do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do wypadania

Hej. Dziś kilka słów na temat odżywki którą niedawno zakupiłam i po kilkunastu (a może kilku) dniach mogę opisać kilka rzeczy które zauważyłam w tej odżywce.

Producent o tej odżywce pisze tak: Lekka formuła odżywki wzmacniającej została specjalnie opracowana, by zapewnić włosom skuteczną pielęgnację bez zbędnego obciążania. Dzięki wyciągowi z czarnej rzepy oraz m.in. kompleksowi witaminowemu skutecznie pielęgnuje i odżywia nawet bardzo zniszczone włosy. Działa wzmacniająco, przeciwłojotokowo i tonizująco, co w rezultacie poprawia ogólny wygląd włosów oraz sprawia, że są pełne blasku, dobrze się rozczesują, są naturalne i miłe w dotyku. 
Specjalnie dobrana kompozycja zapachowa uprzyjemnia stosowanie preparatu. 

A jej skład to: aqua, cetyl alcohol, cetearyl alcohol, peg 20 stearate, stearalkonium chloride, cetrimonium chloride, isopropyl alcohol, peg 40 hydrogenated castor oil, polyquateranium 28, hydrolyzed milk protein, raphanus sativus, alcohol denat, propylene glycol, glycerin, retinyl palmitate, panthenol, tocopheryl acetate, linoleic acid, linolenic acid, biotin, bioflavonoids, pyridoxine hcl, polysorbate 20, parfum, citronellol, linalool, citric acid, [+/ - 2 bromo 2 nitropropane 1, 3 diol, methyldibromo glutaronitrrile, dmdm hydantoin, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, dipropylene glycol] 



Moje zdanie o niej:
Odzywka naprawdę nie obciąża włosów, do zapachu rzepy (a ta odżywka go posiada) jestem przyzwyczajona więc ani trochę mi nie przeszkadza. Po analizie składu, wyczytałam alcohol DENAT- który jak wiadomo wysusza włosy, oczywiście zrezygnowałam z używania jej na całą długość włosów więc nakładam ją na skalp a na długość nakładam inna odżywkę do spłukiwania. Odżywka jest mało wydajna, rzadka, szybko jej ubywa z opakowania. Nie wiem czy ogranicza wypadanie włosów bo tego nie zauważyłam bo na to za wcześnie ale na pewno napiszę jak z tym wypadaniem jest. Jak dla  mnie to jest zwykła odżywka, nie powoduje cudów ale na pewno jest dla włosów przetłuszczających się i które nie mają większych problemów z  wypadaniem włosów.

Moja ocena: 4 z wielkim minusem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...