Aktualizacja włosowa: Maj

Dzisiejszy post będzie poświęcony podsumowaniu ubiegłego miesiąca, czyli maja ;) 

Moja pielęgnacja włosów ciągle ma ten sam schemat, jednak kosmetyki dość często się zmieniają. Zużywam je po kolei i staram się nie kupować kosmetyków na zapas. 

W maju moja pielęgnacja przebiegała następująco:

Włosy olejowałam olejkiem Babydream, który przelałam do opakowania z pompką. Olejek pozostawiałam na min. godzinę.
Następnie skalp myłam szamponem Joanna Volumizing Shampoo
Po dwukrotnym umyciu nakładłam odżywkę Syoss Oleo Intense a raz w tygodniu sięgałam po kompres nawilżająco- regenerujący z Joanny. Odżywkę zostawiałam na ok 2 minuty, a kompres na 5-10 minut. 
Po umyciu i osuszeniu włosów włosów nakładałam Jedwab do włosów Styling Effect z Joanny

Tak prezentują się obecnie moje włosy: 

Do następnego Kochani! 

4 komentarze:

  1. Mają ciekawy odcień włosy, ja używam masy kosmetyków więc nawet nie pamiętam co było tydzień temu a co dopiero miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zdrowe i lśniące :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolor! Bardzo ładne te Twoje włosy. Chciałabym, żeby moje były już tak długie. I w sumie chciałabym mieć właśnie taki odcień. :)
    Czy ten szampon Joanna naprawdę daje efekt push-up? Uwielbiam szampony 'objętościowe', wciąż szukam tego najlepszego. Mogę polecić ten fioletowy Essence Ultime, bo jak narazie sprawdza się najlepiej, ale jeśli ten z Joanny jest dobry to też wypróbuję, bo tańszy. :P

    mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...