MAKEUP REVOLUTION - PALETA 8 KOREKTORÓW ULTRA COVER AND CONCEAL PALETTE

Hej ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przybliżyć moją opinię o paletce Ultra Cover And Conceal Palette z firmy Makeup Revolution.
Od producenta:
Paleta 8 kremowych korektorów przy pomocy których zatuszujesz wszelkie niedoskonałości swojej cery. Solidna paleta skrywa 8 kremowych korektorów o wysokiej pigmentacji, które można stosować pojedynczo a także dowolnie mieszać je ze sobą i łączyć, by uzyskać idealny odcień. Paleta zawiera lusterko.
Paleta dostępna w trzech wersjach kolorystycznych.

Moja opinia:
Paletka korektorów jest wykonana z taniego plastiku, który bardzo szybko się rysuje. Opakowanie średnio przypadło mi do gustu, ponieważ zbiera wszystkie odciski palców. Dodatkowo lusterko, które jest w opakowaniu jest niestabilne i porusza się. 

Już w opakowaniu widzimy 8 korektorów w jasnych odcieniach, które będą pasować dla każdego bladziocha. Konsystencja korektorów jest bardzo kremowa, wręcz tłustawa, przez parafinę w składzie.

Korektory nadają się jedynie dla osób, które nie mają alergii lub uczulenia na parafinę, ponieważ w tej paletce jest jej mnóstwo. Krycie tej paletki jest średnie. Dużych sińców nie zakryje. Najjaśniejsze odcienie nadają się do zakrycia cieni pod oczami i rozświetlenia tych okolic, a te ciemniejsze nadają się do przykrycia niedoskonałości skóry. 
Według mnie korektory ładnie trzymają się skóry i nie rolują się. Na skórze wytrzymują ok 6 godzin. 
Tak prezentują się kolory:


Paletka jest tania i dostępna na stronie mintishop.pl za 30 złote ;)

6 komentarzy:

  1. 6h to mało jak na korektor który miałabym nałożyć pod oczy oczekując pięknego zakrycia cieni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam ją sobie zakupić, ale chyba jednak zrezygnuję. Lepiej zainwestować w coś bardziej porządnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra jedynie do maskowania naprawdę małych niedoskonałości ;) ale fajne jest zebranie kilku odcieni korektorów w jednej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko uzywam korektorów ale te wydają się godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i średnio przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, hey!

    Just found you!

    Maybe following and keep on supporting each other? <3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...