Serum olejowe według Anwen

Hej.
Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat produktu który możemy zrobić same w domu. Ja o tym produkcie przeczytałam u Anwen w TYM poście.

Jak przygotowałam serum??
Do opakowania po mgiełce (lub odżywce) z Avonu wlałam olej rzepakowy,kilka kropel oleju rycynowego, odrobinę wody i odżywkę do włosów. Wszystkie produkty były wlewane na oko ale najwięcej na pewno było oleju rzepakowego. Wszystko zajęło mi ok. 20 ml.



Efekt??
Pierwszy raz serum zostawiłam na 24 godziny na włosy od długości uszu aż po końce. Nałożyłam na noc i zostawiłam jeszcze na dzień bo byłam pewna że nigdzie nie idę. Zmyłam szamponem z SLES. Po zmyciu włosy były nawilżone, miękkie, łatwo się układały. Suche włosy były zregenerowane i jakby odnowione :D

Efekt na prawdę cudowny. Na pewno będę częściej robić to serum. Polecam każdemu z suchymi włosami.

Niestety mój spray nie chciał go rozpylać więc musiałam przelewać na rękę i rozsmarowywać ale to nie wina serum tylko mojego sprayu :/

A oto co mi wyszło:


1 komentarz:

  1. proponuje olejek z czarnuszki Kardiashian REWELACJA i jeszcze kosmetyki B.app ostatnio odkryłam nie trzeba nic mieszać a efekt wspaniały

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...