Liebster Blog

Hej :)
Zostałam otagowana i to 3krotnie w ciągu dnia :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od:
PaniDomuNaZakupach

1. Jaki jest Twój ulubiony zapach - roznoszący się po domu?
różany :)

2. Zwykły telefon do dzwonienia i pisania smsów czy mobilne centrum dowodzenia?
Zwykły telefon :P

3. Samodzielne gotowanie czy gotowiec?
Gotowiec 

4. Peeling enzymatyczny czy mechaniczny?
No nie wiem :/

5. Twój Kosmetyk Wszechczasów?
Nie odnalazłam takiego ale mam nadzieję że jeszcze go znajdę :)

6. Co Cię wkurza?
Ludzie, którzy udają że są przyjaciółmi 

7. Kawa? Jeśli tak to jaka?
Wolę zieloną herbatę :)

8. Seriale? Ulubiony?
Pierwsza Miłość

9. Krótkie czy długie paznokcie? I w jakim kolorze?
Długie (chociaż takich nie posiadam) w kolorze jaskrawego różu :D

10. Ostatnie pieniądze wydałabym na...
Na kosmetyki :))

11. Pierwsza myśl po przebudzeniu?
Znowu do szkoły :((

Pytania od Agg
1. Kawa czy herbata?
Herbata
2. Wiosna / lato / jesień / zima?
Lato
3. Śnieg czy deszcz?
Śnieg
4. Dzień czy noc?
Dzień
5. Długie włosy czy krótkie włosy?
Bardzo długie :) Sama do takich dążę
6. Buty na obcasie czy płaskie?
Na obcasie
7. Horror czy komedia?
Horror
 8. Spódnica czy spodnie?
Spodnie
 9. TV czy radio?
TV
10. Warzywa czy owoce?
Owoce
11. Hot or not? :D
Hot ! :D

Pytania od: Bloondyna93
1.Co chciałabyś dostać pod choinkę?
Kosmetyki :) mam nadzieję że dostanę :PP
2.Ulubiona piosenka świąteczna?
Hmm.... Jakieś kolędy 
3.Chodzisz do liceum/studia czy pracujesz?
Technikum :) 
4.Ulubiona odżywka do włosów?
Ziaja, Intensywna Regeneracja
5.Pierwsze trzy rzeczy na jakie wydałabyś pieniądze, jeśli wygrałabyś milion w totka?
Oj tylko 3 rzeczy... hmm.... Tablet, obkupiłabym się kosmetykami i ubraniami :D
6.Gwiazda, którą podziwiasz i za co?
Nie mam takiej :/
7.Co Cię zachęciło do prowadzenia bloga?
Nic mnie nie zachęciło. po prostu jestem maniaczką kosmetyków i musiałam zacząć pielęgnację włosów i musiałam gdzieś to wszystko pisać by nie zanudzać mojego TŻ :)
8.Robisz sobie raz w tygodniu domowe spa, jeżeli tak to jak wygląda taki "rytuał"?
Nawet częściej niż raz w tygodniu :) Biorę kąpiel, nakładam maskę na włosy, robię peeling, nakładam balsam do ciała itp 
9.Co ostatnio kupiłaś sobie podczas zakupów z ubrań?
Już nie pamiętam 
10.Czy lubisz uprawiać jakieś sporty?
Nie, wolę posiedzieć na necie
11.Ulubione czasopisma
Bravo itp :)

Pytania od Lov3lyNails:
1. Czarny czy biały?
Czarny :D
2. Kot czy pies?
hmm... trudno stwierdzić. Kocham i psy i koty tak samo <3
3. Fast food czy slow food?
Fast food :p
4. Książka czy film?
Film
5. Kremy czy serum?
Obojętnie
6. Kosmetyki pielęgnacyjne czy kolorówka?
I to i to :)
7. Base coat czy top coat?
obojętnie
8. Najlepszy kosmetyk?
Mój ukochany podkład ingrid cosmetics silk&lift
9. Ulubiony lakier do paznokci?
Nie używam
10.Co lubisz w sobie najbardziej?
Oczy :p
11.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mieć włosy do pasa 


A teraz moje pytania:

1. Jak wygląda twój codzienny makijaż?
2. Jaki kosmetyk najbardziej lubisz do pielęgnacji włosów?
3. Jak często myjesz włosy?
4. Jak dbasz o włosy??
5. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
6. Jaki jest twój ulubiony blog który najczęściej i najchętniej czytasz?
7.  O czym piszesz bloga?
8. Co ci się podoba w moim blogu a co byś zmienił?
9. Farbujesz włosy? Jeśli tak to na jaki kolor?
10. Jakiego koloru włosy najbardziej ci się podobają?
11. Jakiej długości włosy chciałabyś mieć??? 






3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...