Makijaż świąteczny- bożonarodzeniowy

Witajcie!
Dawno mnie tutaj nie było. Znacznie częściej możecie mnie spotkać na Instagramie lub Fb. Niestety praca pochłania dużo czasu i mam go znacznie mniej na malowanie. Jednak nie zamierzam znikać, tylko po prostu posty będą rzadziej się pojawiać.

Dzisiaj przychodzę do Was z moją propozycją świątecznego, błyszczącego i słodkiego makijażu na Boże Narodzenie.

Kosmetyki, których użyłam do tego makijażu:

Twarz:
Podkład Bourjois Helathy Mix 51 (Light Vanilla)+ Rimmel Stay Matte 091 Light Ivory
Korektor Maybelline Affinitone 01 Nude Beige
Kółko korektorów Wibo 4 in 1 (do konturowania)
Puder Rimmel  Stay Matte 001 Transparent
Róż Bell 2Skin Pocket
Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator

Brwi: 
Cień w kremie Maybelline Color Tattoo Permanent Toupe (jako cień do brwi)
Żel do brwi Maybelline Brow Drama Medium Brown

Oczy: 
Korektor Maybelline Affinitone 01 Nude Beige (baza)
Paleta cieni MakeUp Revolution Flawless Matte
Pojedyncze cienie Kobo Professional: 321 Rosy i 322 Copper
Rozświetlacz Wibo Diamond Illumiantor (rozswieltenie wewnętrznego kąciku)
Eyeliner Miss Sporty Pump Up Booster
Tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara

Usta: 
Golden Rose Velvet Matte 07

Jak Wam się podoba? Jakie makijaże chcecie zobaczyć? 

8 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...